Monday, July 20, 2009

Hati-Hati Malaysia


Sedang Anmri Yahya berbangga dengan 2 jaringannya pada minit ke-40 dan 64 dengan Manchester United, sehari sebelum itu Indonesia sekali lagi di bom. Huh! bala' datang lagi ke Indonesia. Kali ini saya merasakan ianya memang benar-benar dirancang khas oleh yahudi. Sedang Hillary Clinton sedang sibuk mempengaruhi India untuk menyokong Pakistan dalam kempen memerangi pengganas. Maka, perlawanan Manchester United dengan Indonesia dibatalkan.

Fakta kes yang pertama. Mengapa terdapat dua orang mangsa yang ada kaitan dengan Amerika Syarikat yang telah dihantar ke singapore untuk dirawat sedangkan ramai lagi mangsa yang lebih parah dari 2 orang mangsa tersebut.Ini kerana,jika ianya melobatkan rakyat Amerika Syarikat, maka peluang untuk campur tangan urusan tersebut akan berlaku, dan sistem pertahanan Indonesia akan di pengaruhi oleh Amerika Syarikat dan mudah lah untuk membina pangkalan US.

Fakta kes yang kedua. Apabila sesebuah negara tidak dapat dilawati oleh mana-mana pelawat, atas alasan, keselamatan, ditambah pula baru sahaja berlaku pengeboman, maka di situ ada pengganas. Checkmate! Di situ ada pengganas, Amerika Syarikat akan memeranginya, dalam slogannya. Maka, pelbagai tipu helah akan di lakukan oleh Amerika Syarikat untuk melakukan siasatan untuk mencari bukti. Maka unit khas akan di hantar.

Konklusi daripada kedua-dua perkara tersebut ialah, Indonesia akan diserang oleh Amerika Syarikat dengan sekelip mata akan menjadi seperti Afghanistan dan Iraq. Jadi, macam mana dengan Malaysia, mereka akan memuji Malaysia sebelum menyerang, atau akan membisukan Malaysia seperti dilakukan keatas Saudi dan negara-negara Teluk. Binggo!

No comments: