Saturday, February 28, 2009

dimantankan..


Alhamdulillah,segala puji bagi Allah swt Tuhan Sekelian Alam.Selawat dan salam buat junjungan besar Nabi Muhamad saw.Sekian kalinya,blog ini tidak dicoret.rentetan dari tidak menyewa lagi wireless di bilik,aku bagai duduk di bawah tempurung kaca..sunyi dari dunia luar.tambahan pula,kini sedang hangat menduduki peperiksaan.Alhamdulillah,coretan hari ini adalah untuk menqada` balik penulisan dek tidak sempat mencari tempat berinternet.Maka pada 15hb Feb yang lepas aku dan saf pimpinan lain telah melepaskan jawatan kepada mereka yang layak insyaAllah setelah disyurakan.Muktamar sanawi telah berlangsung dengan jayanya di kolej darul hikmah kajang.Seolah-olah berat untuk menyerahkan watikah tersebut kerana aku merasakan tugasan dakwah belum selesai.Namun,aku khuatir sekiranya itu adala rasa cintaku kepada pangkat dan harta.Sahabat,perjalanan masih jauh.Aku terus mengorak langkah mencari pelbagai aktivisme yang ingin dilaksanakan selepas dimantankan.Aku juga tidak duduk diam selama seminggu sebelum menyerahakan perlantikan itu kerana aku takut ada amanah yang masih belum diselesaikan.Alhamulillah,tawaran untukkku selepas itu cuku banyak.Maha Suci Tuhan Yang Maha Pemurah.Aku diberiakan mandat untuk mengawal abim hulu langat,pelajar islam jaya,consultant ,an penglibatan dengan persatuan pelajar islam asia tenggara.Aku berharap,aku mampu menyumbag lagi selepas ini,walaupn bergelar mantan...HIDUP BIAR BERJASA!

No comments: